Vem skulle tro..?


Vem skulle tro att du bara bröt kontakten ?  Det var ett år..betydde de absolut ingenting ? jo jag är krossad..de kan jag erkänna, trodde åtminstonde vi kunde behålla kontakten..men att du gick så långt att du bröt kontakten med mig =/...trodde jag aldrig om dig, men så är väl livet, vad kan jag mer säga..det blir aldrig som man tänkt sig.

Och om detta var ditt val..
får jag väl acceptera det, kan ju inte direkt klaga eller säga något.
Du for en annan väg, jag blev bortglömd i mörkret.
men jag ska bevisa för mig själv att jag kan klara av det här, o hoppas du oxå klarar av din utbildning för du har en fin framtid framför dig.

Lova mig åtminstonde att du skaffar en karriär, det är det enda jag vill.

Farväl o tack för allt, du kommer alltid att finnas i mina tankar.



Kommentarer
Postat av: Anonym

du trodde kanske inte det om marika, men jag trodde inte det här om dig. vilket skitsnack

2009-09-27 @ 13:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback