Vem skulle tro..

Att de jag vill skriva kan jag inte skriva, för det är alltir roligt med saker man själv vet som andra inte vet. men vad är då meningen att skriva den här bloggen ? väl för att uppmuntra folk ??

Ett raseri utbrott senare gjorde att jag blev samme gamle dadito som jag alltid vart.. o nu tar jag det på andra sätt oxå..om jag blir arg då kan jag göra något annat istället som jag inte vill skriva här.. men Danny-boy på gotland borde kunna räkna ut det. ( ta hand om din mamma !! )

Annat jag är glad över är dagens början av pbl, blev utvald till chef över gruppen och dem i gruppen verkar verkligen respektera det eftersom dem frågar mig om allt är ok med material o sånt, man känner sig lite mäktig. Fast utan min sekreterare patrik hade jag no aldrig lyckats ^^ så de tackar man för.

Fick oxå veta today att dem ska stämma pianorna på skolan på torsdag !! ( woo hooo!! =) so me happy ^^,

det är väl de som har hänt idag. Well hoppas ni har en trevlig dag allesammans, take care =).

Chili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback