Ännu en avklarad dag på skolan

Idag var det verkligen en lååång dag ( eller ja kändes som de ) började med att Erkki kom o sparkade på dörren för jag hade försovit mig xD.. som tur väckte han mig.. men sen visade sig att allk folk hade försovit sig.. skulle ju ändå vara en anteckningsdag den här dagen, och vi började med dokumentär om Kina och sen var det ensam arbete, och då passade jag på att läsa boken jag skrev ut om Kinesiska revolutionen. Sen blev det en kinesisk film som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på men jag låg o halvsov genom filmen som resten av folket säkert gjorde.

Well well nu är jag här och ska bli pigg igen för sen ska jag fortsätta på de som jag börjat på, förnvandligen.

Vi ses!

Chili

Kommentarer
Postat av: Judith

MUHAHAHA!! Hittade dig din bajsklump!

(det finns en annan tjej som kallar sig Chili, har en blogg om söta kaniner och tycker om rosa, haha.) Det var hon jag kom in på när jag googla!!

Lite lätt förvirrande :P

2009-09-29 @ 20:13:10
URL: http://juddan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback