Satans trött


Blev verkligen lång dag igår dessutom plugg sen på natten fram till klockan 23:00 sen kom man hem o snackade i telefon.. 1½ timme senare fick man äntligen sova, somnade så snabbt men det var tydligen inte tillräckligt för min kropp för jag är så jädrans trött.

Hade kunnat sova just nu MEN, käk om 30 min @ school sen blire stan under hur många timmar vet jag inte. Ikväll måste jag plugga oxå en jävla massa inför Examen imorgon, så måste verkligen ta mig hem tidigt från Umeå för att kunna studera.

Men tur är att jag slutar 12 !!! Imorgn ^^ så kommer bli skönt ( hoppas jag, men om man har den vanliga oturen att man får läxa över helgen =/.. får väl vänta med de o se )


Well Peace Out!

Chili aka Conejito.


Te extraño..

Kommentarer
Postat av: Anonym

de står still här kaninen :P mer blogg tack!

2009-10-05 @ 09:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback