Tbx...

Kan väl börja med o säga att jag vet att jag inte skrivit något :P.. hehe ska försöka jobba på det.. och de är också en av anledningarna till varför jag inte skrivit.. jobbet.. tar verkligen en massa av mitt liv just nu =/, har inte äns tid o prata med min Marika längre =(... skönt i alla fall att jag slutar nästa vecka den 4 Juli ^^, 
Veckan där på ska jag till Gotland o hälsa på Marika hehe kommer bli roligt :P

Andra orsaker för att jag inte skrivit var ju också att jag hade problem med Routern.. som  jag fick resetta ett par gånger..  ( jag vet sånt tekniskt vissa av "er" eller ja du Marika inte förstår sig på :P )

Hmm.. idag gick det GANSKA lungt på jobbet gämfört med igår när min hjärna bara sa STOPP... kunde inte äns tänka.. men idag fick jag det lungt ^^ .. Tack Arif och Melida för hjälpen :P..

Idag skulle jag ha skrivit på morgonen men blev inte av.. hela morgonen gick åt en remix på låten "lil Wayne - Lollipop"

boomp3.com

Hmm.. Njut av låten ?!?

                                                                    Da Rowsa Kanin is Out of here !, Peace OUT !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback